Time to start again !

My dear det var längesen jag skrev i mina fin fina blogg !
Typ fem månader sedan!

Time for an update.

Bandet Rockar på och äger. Pluggar på södertörns och är kock på TGI Fridays!
Pallar inte skriva så himla mycket om vad jag fördriver min tid med men bandet talar jag gärna om !

Vi har släppt en ep och en singel.
Superman är vår nya singel och är rå tuff. Om nån vecka så ska vi spela in en musikvideo för låten.
På lördag så ska vi inta en stor scen och stort evenemang, det ska alltså röjjas hårt på STOCKHOLM ROCK OUT FESTIVAL!!
13:20 så spelar vi, tidigt men vafan baksmällan ska ordnas med hjälp av Rock n Roll!!
Vi ska även spela in material till musikvideon då så ni som kommer ska röjja som satan.

Men vafan här kommer en text iaf ;)

Time takes a new turn, round and down we take the town !
Super shits and mega hits, jewlery with diamonds.
Spending lending a friend he is depending.
One time, a thousand times


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0