School, fool, drool

Ah snart bär det av mot det intulektuella i mitt liv. Har en tre timmars föreläsning idag om hurvida ekonomi är kopplat till teoretisk filosofi.

SNARK!!!!

Kommer garanterat att sommna, stolarna i salarna är så galet sköna samt att jag inte sovit så mycket inatt och läraren vi har idag har en så klen & snäll röst så jag somnar varje gång.
Idag ska jag inte somna har bunkrat upp med små mynt så jag kan köpa kaffe och har redan druckit två koppar.
Dock så kom jag på den dålig sidan med så mycket kaffe.
1. Jag kommer ändå missa föreläsningen för att jag måste springa på toa hela tiden.
2. kommer må piss efter nån timma
3. kommer inte på mer.

Men jag håller mig vaken iaf !!


Imorgon så ska det rockas hårt som fan på STHLM Rock Out!
Vi ska spela den stora scenen 13:20 och det kommer bli så galet fett.
Är taggad till hundra och är redo som fan för imorgon, det kommer förhoppningsvis mycket folk som kollar.
Vi ska även filma spelningen imorgon och använda live klippen i vår musikvideo för superman så det blir NIIICCCEEEEEE

Anywho.

Schools a fool making me drool.
Koffe, pills and drills in exess.
Nikotin is my friend when you know no one.
Run charlie run boy dont miss the time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0