Feels like i'm getting higher

Just känns allt okring mig som om det inte är verkligt, mitt huvud snurrar och gör sjukt ont.
Trött som fan är jag också.

Iaf så har jag idag lagt mina studier åt sidan och tänker inte fortsätta den kommande året. Av den enkla anledningen att jag inte pallar och har ingen motivation till att plugga.
Jag är nöjd med mitt beslut och ska jobba mer på Tgi Fridays och känna cash.

Vad är mer värt, pengar eller kunskap ?

De flesta skulle nog svara kunskap och så är nog fallet men just nu känner jag bara inte för det.

I lördags så spelade bandet på STHLM Rock Out och det var riktigt fett!! Grymt stor scen och vi spelade sjukt bra.
Vi filmade även allt för att använda till en musikvideo :)

Snart åker jag till england för att hälsa på min släkt, det ska bli grymt skönt med några dagar där !


 Tell me where to go and i'll be there. With a six string in my hand running after shadows.
Open the door for me let me feel your heart.
At the end of the rainbow there is our home.
So
Open the door for me open it forever.
Never let you go, i'll be with you whatever.
I've been all alone wishing i could see you.
you are my angel and my hope.
Please dont let me go.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0