Jobba Jobba Jobba,

Att få jobba är ju verkligen ett privilegium, de som har jobb ska skatta sig lyckliga. Jag känner mig mycket lyckligt lottad över att ha det jobb som jag har. Dock så skulle jag vilja ha ett jobb med bekvämare timmar och mindre stress. Men vafan får nöja mig.

Dock så saknas nått i mitt liv och jag kan inte komma på vad det är men nått saknas ?
Kan det vara kärlek ? Kunskap ?
Vettefan.
Har iaf klarat mig 22 timmar utan en snus. Det är inte det jag saknar i mitt liv, men fan vad svårt det är att lägga av !!
Jag ska klara det, jag har liksom tröttnat på snus. Det gör inte samma sak för mig längre, får ingen nikokick, samt jag kommer spara ca, 350 kr i månaden.
Det är iaf nått liksom.
Har hittat ett mycket bra band. Kollade på Jay Leno och så var Zac Brown Band där och spelade, lite country samt folk samt pop typ. Lite mesigt men mysigt.

Försöker komma på vad jag ska plugga i framtiden.
Kanske ska utbilda mig till kock men det är galet dyrt!
Eller musiker ?
I dont know.
Det är mycket jag inte vet XD

Well Well.......

Memories of battles, strugles and heroes.
Winners write history, its grim and faulty.
The lost have past, their ash is long gone.
Evil slay the lovers, children stand alone.

I guess they have stolen my star!
Sleepwell my dear.
I will see you next time in 1965.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0