Första inlägget!

Mitt första inlägg på denna blogg, trodde aldrig att jag skulle skaffa mig en blogg. Fuck it here we go baby.

Tänkte börja med en liten text jag skrev nyligen som handlar om för vissa en vanlig förtéelse men för många är det en saknad. Svårt att gissa vad det är ? Tror inte det. Ni får klura ut det själva efter ni läst.

She must be an angel that was sent down from heaven.
From her first smile i had fallen in love.
Not a day goes by without her on my mind.
She fits into my dreams about love and of hope.
But now she is gone the dream has faded away.
Slowly i find that im all alone in a shell.


Alla mina texter som jag skriver här är låt idéer och märker jag att nån snor dem blir jag lack ;)
Alla behöver inte komma att handla om kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0